Aktualności
Twój e-PIT w każdą środę w Urzędzie Skarbowym w Wolsztynie
2020-02-17

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Wolsztynie zaprasza wszystkich zainteresowanych do siedziby Urzędu Skarbowego w celu zaprezentowania automatycznie wypełnionych formularzy PIT w nowej usłudze Krajowej Administracji Skarbowej Twój e-PIT z możliwością ich wysłania.

W każdą środę do czasu zakończenia akcji PIT 2020, pracownicy Urzędu Skarbowego w Wolsztynie w godzinach od 8.00 do 14.00 będą udzielać informacji na temat możliwości składania deklaracji podatkowych za pośrednictwem Internetu w usłudze Twój e-PIT, która skierowana jest dla podatników nie prowadzących działalności gospodarczej a rozliczających się na formularzach PIT-37 i PIT-38, rozliczających przychody z umów najmu czy dzierżawy na formularzu PIT-28 oraz rozliczający przychody z najmu oraz emerytur i rent z zagranicy na formularzu PIT-36.

Osobom zainteresowanym udostępnione zostanie pomieszczenie ze stanowiskiem komputerowym, w którym pracownik Urzędu podpowie jak skorzystać z nowej usługi tj:
•    jak zalogować się do systemu Twój e-PIT,
•     jak sprawdzić utworzone automatycznie zeznanie i zaakceptować bez zmian,
•    jak zmodyfikować zeznanie poprzez dopisanie lub usuwanie danych,
•    jak odrzucić zeznanie w całości i rozliczyć się samodzielnie,
•    oraz pomoże przesłać elektronicznie wypełnione zeznanie do właściwego urzędu skarbowego.

UWAGA!

Podatnicy, którzy chcą wysłać zeznanie za 2019 rok drogą elektroniczną, powinni posiadać:
1.    Dokument tożsamości;
2.    Informację na temat kwoty przychodu (ogółem) wykazanej w zeznaniu za rok poprzedni tj. w PIT za 2018 rok, kwotę przychodu z jednej z informacji od pracodawców oraz kwoty nadpłaty lub kwoty podatku do zapłaty za 2018r.;
LUB
3.    Dane logowania do profilu zaufanego.

Dla potwierdzenia prawidłowości wygenerowanych automatycznie danych w usłudze Twój e-PIT podatnicy mogą zabrać ze sobą informacje od płatników np. PIT-11, PIT-11A, PIT-8C, nr PESEL dzieci, informację o przychodzie z najmu i dzierżawy oraz informację o wysokości emerytury lub renty z zagranicy.

Natomiast osoby, które chcą skorzystać z ulg i odliczeń powinny posiadać dokumenty potwierdzające odliczenie.


Urząd Gminy Siedlec

adres Urządu Gminy Siedlec
Urząd Gminy Siedlec
Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec


telefon Urządu Gminy Siedlec

tel. 68 384 85 21,
68 384 85 95,
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00,
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00

liczba odwiedzin: 16345279 online: 2
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
projekt: Urząd Gminy Siedlec, wykonanie: MBEST 2015