Dzisiaj jest 14-10-2024
szukaj
szukaj
05kopia_(1713941323).jpg03kopia_(1713941318).jpg01kopia_(1713941246).jpg04kopia_(1713941321).jpg02kopia_(1713941254).jpg

II sesja Rady Gminy Siedlec - porządek obrad

W dniu 21 maja 2024 r. o godz. 14-tej w sali obrad Urzędu Gminy w Siedlcu odbędzie się II sesja Rady Gminy Siedlec kadencji 2024 – 2029.

1.    Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.     Przedstawienie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołów:
a.    z LXV sesji Rady Gminy Siedlec kadencji 2018 – 2024,
b.    z I sesji Rady Gminy Siedlec kadencji 2024 -2029.
4.     Interpelacje i zapytania radnych.
5.    Informacja z prac międzysesyjnych Wójta Gminy Siedlec.
6.    Podjęcie uchwał w sprawie:
a.    ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Siedlec,
b.    powołania składów osobowych i ustalenia zakresu działań stałych Komisji Rady Gminy Siedlec,
c.    powołania przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
d.    powołania przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
e.     upoważnienia Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec do podejmowania czynności w zakresie podróży służbowych Przewodniczącego Rady Gminy Siedlec,
f.    powołania przedstawicieli Gminy Siedlec w skład Zgromadzenia Związku Międzygminnego "Obra".
7.    Wolne głosy i wnioski.
8.    ZAKOŃCZENIE





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3498025      online: 1
© 2020 MBEST