Dzisiaj jest 10-05-2021
szukaj
szukaj
ug104_(1617267822).jpg3_(1592247731).jpgslide-11573813476_(1591637291).jpg2_(1592247729).jpg

Planujesz wizytę w urzędzie skarbowym? Wcześniej zarezerwuj termin

Planujesz wizytę w urzędzie skarbowym? Wcześniej zarezerwuj termin

•    Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” od 4 miesięcy działa w całej Polsce. W województwie wielkopolskim klienci mogą z niej korzystać już od lipca ubiegłego roku.
•    W tym czasie Krajowa Administracja Skarbowa obsłużyła już ponad milion umówionych wizyt.
Do stycznia 2021 r. w całym województwie wielkopolskim zostało umówionych ponad 100 tys. wizyt. Średni czas obsługi klienta wynosił ok. 12 minut. Wizyty osobiste w urzędzie skarbowym najczęściej związane były z załatwianiem formalności związanych z umowami kupna-sprzedaży. Podatnicy licznie udawali się do urzędów w sprawach dotyczących zaświadczeń, a także w kwestiach podatkowych związanych z nabyciem spadku.

Od lutego – w związku z rozpoczęciem okresu rozliczeń PIT – tematem przewodnim w kontaktach z urzędami skarbowymi staje się rozliczenie podatku dochodowego.

„Zachęcamy podatników do korzystania przede wszystkim z elektronicznych form rozliczeń, takich jak Twój e-PIT – dostępny w e-Urzędzie Skarbowym –
lub e-Deklaracje” – mówi rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, Małgorzata Spychała-Szuszczyńska. „To prosty, szybki i wygodny sposób złożenia PIT, którego dodatkową zaletą jest krótszy o połowę czas uzyskania zwrotu nadpłaconego podatku. W całym kraju w ramach usługi Twój e-PIT złożono już w tym roku 3,6 mln zeznań” – dodaje.

Przypominamy: Wiele spraw w urzędzie skarbowym można załatwić bez wychodzenia z domu za pośrednictwem strony podatki.gov.pl lub telefonicznie. W sytuacjach, w których istnieje konieczność osobistej wizyty w urzędzie należy pamiętać, że jest ona możliwa wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się i rezerwacji terminu i godziny. Najprościej zrobić to przez internet za pomocą elektronicznego formularza, dostępnego na stronie podatki.gov.pl. Umożliwia to szybkie i komfortowe załatwienie sprawy w dogodnym dla siebie terminie, z zachowaniem środków ostrożności.

Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę na podatki.gov.pl

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl


Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 571842      online: 1
© 2020 MBEST