Dzisiaj jest 14-10-2024
szukaj
szukaj
01kopia_(1713941246).jpg03kopia_(1713941318).jpg05kopia_(1713941323).jpg02kopia_(1713941254).jpg04kopia_(1713941321).jpg

Złote Gody – zapraszamy Jubilatów do zgłaszania chęci otrzymania Medali

W bieżącym roku mija 50 rocznica pożycia małżeńskiego osób, które zawarły związek małżeński w 1973 roku. Nagrodą dla osób, które przeżyły 50 lat w jednym związku małżeńskim jest Medal za Długoletnie Pożycie Małżeńskie nadawany przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Z inicjatywą o nadanie medali może wystąpić Wójt Gminy Siedlec, jednakże do podjęcia zmierzających do tego działań potrzebna jest chęć otrzymania medalu oraz zgoda małżonków na przetwarzanie danych osobowych.  
    Dlatego zwracamy się z serdecznym apelem do dostojnych Jubilatów, obchodzących w 2023 r. Złote Gody, zamieszkujących na terenie gminy Siedlec, niezależnie od miejsca zawarcia związku małżeńskiego, o zgłaszanie chęci otrzymania Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie, a także o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w tej kwestii. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale w świetle obowiązujących przepisów niezbędne, aby Wójt Gminy Siedlec mógł wystąpić z inicjatywą o nadanie medali.
    Wolę otrzymania Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie mogą zgłaszać również Pary Małżeńskie, które ten Jubileusz obchodziły w poprzednich latach, a do tej pory nie wyraziły chęci otrzymania Medalu.
    Informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych oraz deklaracja zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku w związku z wystąpieniem o nadanie medali oraz późniejszą organizacją uroczystości wręczenia medali znajduje się na stronie internetowej www.siedlec.pl, a także w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy Siedlec i w Urzędzie Stanu Cywilnego w Siedlcu. Na życzenie Państwa może zostać również przesłana pocztą albo przekazana przez sołtysa, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu.
    Na wypełnione i podpisane przez oboje małżonków deklaracje oczekujemy do dnia 17 lutego 2023 r. Deklaracje można dostarczyć na adres Urzędu Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pocztą lub osobiście (przez inną osobę lub sołtysa) w Biurze Obsługi Interesanta lub w Urzędzie Stanu Cywilnego w Siedlcu.
    Brak podpisanej i oddanej deklaracji będzie skutkował tym, że Wójt nie wystąpi z inicjatywą o nadanie medalu dla danego małżeństwa.

    Wszelkich niezbędnych informacji w tym temacie udziela Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Siedlcu, pani Joanna Domin, tel. 68 3848521 wew. 18.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3498042      online: 1
© 2020 MBEST